Op weg naar de Malediven - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van endendijk - WaarBenJij.nu Op weg naar de Malediven - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van endendijk - WaarBenJij.nu

Op weg naar de Malediven

23 Augustus 2012 | Sri Lanka, Colombo

23/8
Het deel van de reis in sri lanka zit er nu echt op. Wat een prachtig en afwisselend land is dit. Ook de manier van rondreizen is prima bevallen. Dit is de eerste keer dat we vooraf alles al geregeld hebben en dat geeft gedurende de reis een hoop rust. Je kan meer bezig zijn met vandaag in plaats van uitzoeken waar je morgen heen gaat en waar je dan moet slapen. De reis was een mooie afwisseling van cultuur, actief en lekker relaxen.
Nu zijn we op weg naar het laatste deel van de vakantie: de malediven.
Het vliegtuig vetrekt over 1 uur.

• 23 Augustus 2012 - 17:29

Rix:

Echt vakantie dus. Uit jullie verhalen leek het wel alsof Sri Lanka grotendeels voor jullie privé gereserveerd was. Moet een unieke ervaring zijn. Nu nog even nagenieten op de Malediven en dan weer terug naar de oer Hollandse werkelijkheid. Nog veel plezier daar en tot de volgende keer.

Groeten Rix

• 23 Augustus 2012 - 18:03

Irma:

Dag lieve allemaal,
    Het klinkt weer fantastisch. Fijn dat jullie zo genieten. Ik ben reuze benieuwd naar de onderwater wereld.
    Jullie zien vast prachtige gekleurde vissen en vast ook mooie schelpen. Nu is het uitrusten op het bounty-eiland en eindelijk boekje lezen. Wij hebben net een mooi fotoboek van een Praag vakantie in huis.
    Martijn zal weer flink druk zijn om alle mooie fotos uit te zoeken en daarvan foto boeken te maken.
    Het nagenieten doen we dan met jullie.
    Liefs van Irma.

• 23 Augustus 2012 - 18:45

Anja:

Op weg naar een paradijs ... Ben heel benieuwd!

• 26 Augustus 2012 - 17:52

Margreet Le Clercq:

Genoten van jullie reis door Sri Lanka, wat hebben jullie veel gezien en wat genieten jullie.
    De tempelbezoeken deed mij aan Ladakh denken, daar ook zoveel gezien.
    Nog een enkele dagen en dan zit het erop voor jullie, voor ons begint dan de vakantie, op naar Oostenrijk.
    Goede thuisreis
    hartelijke groet Margreet

• 27 Augustus 2012 - 08:40

Anne S.:

Bijzonder om midden in de Indische Oceaan (Google Maps) alleen het woord Maldives te zien staan. Na een paar keer inzoomen blijkt er inderdaad land onder te zitten! Prachtig ook jullie foto's van huis op strand! Wat een genot.

• 28 Augustus 2012 - 21:45

Caroline:

Nou,dat ziet er niet verkeerd uit!
    Wij zijn weer thuis, hebben het prima gehad in oostenrijk!
    Mooi weer, warm 30/31 graden, de bergwandelingen waren daardoor iets te veel van het goede. Veel plezier de laatste dagen!
    Liefs,caroline