krab en kreeft - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van endendijk - WaarBenJij.nu krab en kreeft - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van endendijk - WaarBenJij.nu

krab en kreeft

03 Augustus 2012 | Sri Lanka, Negombo

Na een voorspoedige vlucht op tijd aangekomen in Colombo. Onze chauffeur stond hier inderdaad keurig op ons te wachten. Allebei waren we toch wel een beetje benauwd of alles zou kloppen, vnl gevoed door ervaringen uit het verleden ( India....)
Het hotel (villa Araliya) had nog een verrassing voor ons. In plaats van 2 keer een 2 persoons kamer, kregen we een mooi appartement! 2 etages met een woonkamer, 2 slaapkamers en 2 badkamers. Spullen neegezet en de jongens zijn gelijk gaan zwemmen. Daarna wat gedronken en vervolgens op pad.
Eerst een stuk over het strand gelopen, dan met de tuktuk verder naar het centrum. Het past echt met z'n vieren in 1 tuktuk. Daarna een heel leuk tentje op het strand gevonden en daar zalig een grote schotel met allerlei soorten vis, garnalen, krab en kreeft gegeten.
Een zeer goed begin van de vakantie.

• 03 Augustus 2012 - 16:55

Caroline:

Hallo,

Helaas heb ik jullie niet meer gesproken voor de vakantie dus dan nu maar: een hele fijne vakantie, geniet, doe voorzichtig en veel plezier!!!
    Veel liefs, Xan en Caro

• 03 Augustus 2012 - 19:33

FCSwierstra:

Wauw, dat klinkt allemaal goed zeg! Fijn dat jullie er zijn, nu gaat het grote genieten echt beginnen. Die duik in dat koele water ziet er trouwens heerlijk uit!

• 03 Augustus 2012 - 19:40

Teun:

Hoi thijs en stijn,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.
    Ik hoop dat jullie een erg leuk vakantie hebben.

Groetjes teun

• 03 Augustus 2012 - 23:05

Alexandra:

Heerlijk! Een hele fijne reis gewenst!

• 04 Augustus 2012 - 02:45

Anja:

Hallo MPT en S! Wat heerlijk dat de reis is begonnen ! Ik kan me de gevoel van staat ie er nu wel of staat is er niet me zo goed voorstellen!! Extra fijn als het dan toch klopt en gewoon iemand op je staat te wachten ene even niks meer hoeft te improviseren. ( hoewel de natuurlijk ook zijn charmes ). Ben erg benieuwd naar jullie avonturen en hoop dat jullie ons regelmatig op de hoogte houden! Afhankelijk van de beschikbaarheid van Wifi natuurlijk, geen idee hoe dat op sri lanka is gesteld... Maar hier bij ons geen enkel probleem, in elk cafe, restaurant zelfs... Dus wat mij betreft had kan het zelfs wel eens wat minder, haha.. Wij nog 1 dag in de villa. Morgen naar mini eiland gili trawangan....tot later!!!

• 04 Augustus 2012 - 16:44

Anne:

Fijn dat jullie een goede reis en aankomst hebben gehad! Wij zijn onze spullen aan het pakken en vetrekken morgenvroeg. Groeten!