Ko Kut - Reisverslag uit Ko Kut, Thailand van endendijk - WaarBenJij.nu Ko Kut - Reisverslag uit Ko Kut, Thailand van endendijk - WaarBenJij.nu

Ko Kut

Door: ME

12 Augustus 2013 | Thailand, Ko Kut

11/8/2013 Ko Kut
Heerlijke relax dag vandaag. Lekker lezen, zwemmen en eten.

12/8/2013 Ko Kut
Vanmorgen vroeg begon de dag met een enorme regenbui, maar eigenlijk geen last van gehad. Was nog te vroeg en na het ontbijt was het weer prima weer. We hebben voor vandaag een stel scooters geregeld en willen het eiland gaan verkennen. Vermoedelijk zijn we er zo mee klaar, aangezien het eiland niet zo groot is. Vergelijkbaar met Texel, alleen zijn hier niet veel wegen. Ik schat ongeveer 50 km met bestrating, verder nog wat kleine wegen zonder bestrating. We zullen het bij de goede wegen moeten houden, gezien de enorme regen van vannacht en vanmorgen. De niet bestrate wegen zijn nogal glibberig geworden. Het eiland is totaal niet toeristisch, zijn wel wat hotels /guesthouses en een enkel resort (oa de duurste van heel Thailand: €25.000,- per nacht...) maar er zijn op dit moment zeer weinig toeristen. De hotels zitten allemaal aan de kust, het binnenland bestaat uit jungle en rubberbomen. We zijn naar een waterval gereden ( laatste stuk lopen) en verder alle weggetjes gereden die we konden vinden. Oftewel lekker rondtouren, even wat drinken in een vissersdorpje en wat eten bij de veerboothaven. Einde van de middag weer terug in ons resort, nog even lekker gezwommen en gelezen en de jongens een film gekeken.

• 12 Augustus 2013 - 14:07

Robert Jan Bijleveld:

Sawadeeka, hoorde gisteren bij m'n ouders van jullie reis. Aangezien ik zelf ook diverse keren die kant op ben geweest, maareven alles doorgenomen. Wat hebben jullie bizar veel gedaan zeg. Ben er bijna moe van?

Na Ko Kut gelijk terug vliegen? Of nog wat extra tijd in Bangkok? Voor last minute shopping in Bangkok moet je naar de MBK. En als de jongens van mooie sportwagens houden, ga dan eens kijken in de parkeergarage van het verderop gelegen Siam Paragon winkelcentrum. Niet normaal wat je daar ziet.

Geniet er nog even van! Grtz, RJ

• 12 Augustus 2013 - 18:39

Simone:

Ha wereldreizigers, wat een ervaringen weer die jullie hebben opgedaan en dan mn bij de killing fields. Wat ontzettend heftig. Je hebt het zeer beeldend omschreven en jullie gevoel heel duidelijk weergegeven. Knap hoor, ik kreeg er hier kippenvel van....
    Gelukkig zie ik dat jullie op Ko Kut ook ontspannende ervaringen opdoen. Een privezwembad...toe maar....leuk hoor. Geniet nog even het laatste stukje en kom in goede gezondheid weer thuis!!! Lfs Simone