Geen betere plaats om je verjaardag te vieren - Reisverslag uit Sri Phum, Thailand van endendijk - WaarBenJij.nu Geen betere plaats om je verjaardag te vieren - Reisverslag uit Sri Phum, Thailand van endendijk - WaarBenJij.nu

Geen betere plaats om je verjaardag te vieren

28 Mei 2017 | Thailand, Sri Phum

28 mei 2017. Pepijn is dan eindelijk volwassen geworden, dit moest natuurlijk gevierd worden. Wij begonnen bij een leuk café waar wij verschillende taartjes gegeten hebben. Deze werden geserveerd met kaarsjes die het feest compleet maakten. We hebben een tijd op het terras doorgebracht en gekaart. Daarna door naar twee verschillende tempels om vervolgens het zwembad weer in te duiken. Een middagje relaxen en vervolgens nog naar de tempel naast het hotel geweest. Dit was misschien wel de mooiste van allemaal. Waar we vanuit de hotelkamer nog wel een glimp konden opvangen van de tempel, kregen we nu de echte ervaring. Het plaatje was compleet: een blauwe lucht, lekker warm, een prachtige tempel die in een mooie omgeving stond en veel groen er om heen. We hebben genoten, zoals we onze hele reis al doen. 's Avonds naar de beroemde sunday walking street van Chiang Mai gegaan. Deze overtrof onze verwachtingen. We kwamen vanaf een straat op het midden in de markt aan, welke windrichting we ook opgingen, tot zo ver we konden zien marktkraampjes. Hier hebben wij heerlijk geproefd van allerlei specialiteiten. Een aantal kleine aankopen gedaan en geproost op de verjaardag van Pepijn. Vandaag was nogmaals een heerlijke dag, morgen op weg naar Laos!

• 28 Mei 2017 - 20:21

Gerrit & Margriet:

Wat een geweldige manier om de 18e verjaardag van Pepijn te vieren! Proficiat Pepijn! Gerrit & ik genieten van jullie verhalen! Hartelijk dank dat wij in Canada op deze manier mee mogen genieten. Zelf heb ik nog nooit die kant van de wereld gezien. Daarom is het voor ons extra leuk om jullie belevenissen te lezen. Geniet lekker heren en heb samen veel pret! Hartelijke groeten van ons beiden, Margriet

• 28 Mei 2017 - 20:24

Martijn:

Deze markt is een prima afsluiting van Chang mai en de verjaardag.
    Goede reis naar Laos. We wachten met spanning op jullie volgende verslag.

• 28 Mei 2017 - 21:19

Marieke:

Wat leuk dat je zo'n uitgebreid verslag schrijft, Thijs! Erg leuk zo mee te genieten :) Blijheid ook op de foto's, goed te zien! Heerlijk dat jullie met Pepijn een geweldige 18e verjaardag hadden!

• 28 Mei 2017 - 21:40

Wim:

Nou, jullie komen nogal eens in tempels! De één nog mooier dan de ander. Neem jullie nog Boeddha's mee?
    Groetjes.

• 28 Mei 2017 - 21:47

Simone:

Jeetje Thijs wat maak je leuke dingen mee met je vrienden. Leuk om te lezen dat jullie naar die markt geweest zijn. Nog een mooi voetbalshirt kunnen kopen? Groetjes en nog veel plezier voor jullie allemaal.

• 28 Mei 2017 - 22:19

Jan En Rix:

Dat is weer genieten van jullie verhaal. We reizen gezellig met jullie mee hoor! Wat leuk dat jullie al dat moois samen meemaken en met ons willen delen. We kijken uit naar jullie volgende verslag. Alvast veel plezier op weg naar Laos.