Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van endendijk - WaarBenJij.nu Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van endendijk - WaarBenJij.nu

Hanoi

Door: endendijk

27 Juli 2011 | Vietnam, Hanoi

Vanmorgen aangekomen in Hanoi na een voorspoedige reis. Het transport van het vliegveld naar het hotel hadden we al vanuit Nederland al geregeld. Alleen nu was de vraag of dit ook werkelijk gelukt was...en inderdaad er stond iemand te wachten in de hal met een groot bord met de hotelnaam(Impressive Hotel) en onze naam er op. In het hotel uitgebreid welkom geheten met fruit en drinken. Op de kamer hebben we ons opgefrist en zijn daarna direct de stad ingegaan. Het hotel ligt in de oude wijk, vlak bij het Hoan Kiem meer. Alles op loopafstand. Een tijd door de straatjes gelopen,elke straat met zijn eigen ambacht. Heerlijk gelunched in ons eerste vietnamese restaurant en daarna de looproute uit de Lonely Planet gevolgt door de oude stad. Onze route eindigde aan het meer,daar nog even wat gedronken en kaartjes gekocht voor de 'Water Puppet Theatre'.
Hier zijn we net van terug, niet heel spectaculair maar wel leuk. Misschien dat we wat last begonnen te krijgen van de jetlag...want veel hebben we niet geslapen sinds we van huis vetrokken zijn. Met een riksja terug naar het hotel.

Dit was een goed begin van vakantie !

Stijn trekt erg de aandacht van de Vietnamezen, zijn blonde haar en blauwe ogen vinden ze allemaal erg leuk.Iedereen wil aan hem zitten en/og snoepjes geven....hier is hij niet erg van gecharmeerd...

• 27 Juli 2011 - 20:08

Irma En Wim:

wat een mooi begin!
    geweldig om zo jullie verslag te lezen.
    hier alles 'gewoon'.